Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7926
Назва: Педагогічне моделювання занять з природознавства у процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школи
Автори: Перфільєва, Людмила Павлівна
Дячук, Павло Вікторович
Ключові слова: Природознавство, нижчі рослини, інтерактивні технології, лабораторне заняття
Дата публікації: 29-лис-2017
Серія/номер: 378:373.3.011.3-05;ББК 74.589.83
Короткий огляд (реферат): При вивченні першого модуля предмету «Природознавство» студенти мають знати основні розділи ботаніки – нижчі і вищі рослини. Окремим розділом ботаніки вивчається царство грибів. Вивчаючи нижчі рослини студентам можна запропонувати лабораторне заняття з елементами інтерактивних технологій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7926
ISSN: 978-966-304-209-1
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perfilieva monogr.pdf604,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.