Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7926
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерфільєва, Людмила Павлівна-
dc.contributor.authorДячук, Павло Вікторович-
dc.date.accessioned2017-11-29T10:31:53Z-
dc.date.available2017-11-29T10:31:53Z-
dc.date.issued2017-11-29-
dc.identifier.issn978-966-304-209-1-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7926-
dc.description.abstractПри вивченні першого модуля предмету «Природознавство» студенти мають знати основні розділи ботаніки – нижчі і вищі рослини. Окремим розділом ботаніки вивчається царство грибів. Вивчаючи нижчі рослини студентам можна запропонувати лабораторне заняття з елементами інтерактивних технологій.uk
dc.description.sponsorshipПерфільєва Л.П.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries378:373.3.011.3-05;ББК 74.589.83-
dc.subjectПриродознавство, нижчі рослини, інтерактивні технології, лабораторне заняттяuk
dc.titleПедагогічне моделювання занять з природознавства у процесі підготовки майбутніх вчителів початкової школиuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Perfilieva monogr.pdf604,55 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.