Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7935
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПерфільєва, Людмила Павлівна-
dc.contributor.authorДячук, Павло Вікторович-
dc.date.accessioned2017-11-29T10:55:53Z-
dc.date.available2017-11-29T10:55:53Z-
dc.date.issued2017-04-06-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7935-
dc.description.abstractЯкісний рівень освіти забезпечується в світі за допомогою відповідних механізмів, що отримали назву моніторингу, який розуміється як система збирання, опрацювання та розповсюдження інформації про діяльність освітньої системи, що забезпечує безперервне відстеження її стану і прогноз розвитку. Об'єктами моніторингу можуть бути як окремі підсистеми освіти, так і різні аспекти й процеси, що відбуваються у цій системі.uk
dc.description.sponsorshipПерфільєва Л.П.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseries37(477)(06);ББК 74.04 (4 Укр)я431-
dc.subjectЯкість вищої освіти Україниuk
dc.subjectЕвропростір-
dc.subjectБолонський процес-
dc.subjectпроекти та програми-
dc.titleНІВЕЛЮВАННЯ ЯКОСТІ ВИЩОЇ ОСВІТИ ПРИ ПЕРЕХОДІ НА ОСВІТЯНСЬКІ СТАНДАРТИ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПРОСТОРУuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
niveluvanna osvitu.pdf122,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.