Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7944
Назва: ІМПРОВІЗАЦІЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОЇ ТВОРЧО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Автори: Сирота, Всеволод Маркович
Сирота, Зоя Миколаївна
Ключові слова: імпровізація
інверсія
синестезія
релаксація
синкретичність
розвиток
активізація
самостійна творчо-пізнавальна діяльність
Дата публікації: 2017
Серія/номер: УДК;371,134
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто поняття діяльність, творча діяльність. Самостійну творчо-пізнавальну діяльність визначено як дослідницький пошук, нестандартне мислення. Теоретично обґрунтовано ступінь активізації творчо-пізнавальної діяльності учнів у процесі музично-інтонаційного, візуально-образного, ритмо-пластичного аспектів художньо-творчого мислення особистості. Виявлено значення імпровізації як чинника розвитку самостійної активності учнів у творчо-пізнавальній діяльності. Як «першотворчість» це вільний політ свавільної фантазії, відсутність попередньої підготовки, здатність імпровізатора миттєво асимілювати сторонню ідею, образно освоювати і втілювати матеріал, запропонований зовні. Досліджено музично-інтонаційну, візуально-образну, ритмопластичну діяльність у процесі імпровізації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7944
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
improvizacia.pdf373,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.