Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7944
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСирота, Всеволод Маркович-
dc.contributor.authorСирота, Зоя Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-11-29T11:36:09Z-
dc.date.available2017-11-29T11:36:09Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7944-
dc.description.abstractУ статті розглянуто поняття діяльність, творча діяльність. Самостійну творчо-пізнавальну діяльність визначено як дослідницький пошук, нестандартне мислення. Теоретично обґрунтовано ступінь активізації творчо-пізнавальної діяльності учнів у процесі музично-інтонаційного, візуально-образного, ритмо-пластичного аспектів художньо-творчого мислення особистості. Виявлено значення імпровізації як чинника розвитку самостійної активності учнів у творчо-пізнавальній діяльності. Як «першотворчість» це вільний політ свавільної фантазії, відсутність попередньої підготовки, здатність імпровізатора миттєво асимілювати сторонню ідею, образно освоювати і втілювати матеріал, запропонований зовні. Досліджено музично-інтонаційну, візуально-образну, ритмопластичну діяльність у процесі імпровізації.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;371,134-
dc.subjectімпровізаціяuk
dc.subjectінверсія-
dc.subjectсинестезія-
dc.subjectрелаксація-
dc.subjectсинкретичність-
dc.subjectрозвиток-
dc.subjectактивізація-
dc.subjectсамостійна творчо-пізнавальна діяльність-
dc.titleІМПРОВІЗАЦІЯ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ САМОСТІЙНОЇ ТВОРЧО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
improvizacia.pdf373,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.