Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7977
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Демченко, Ірина Іванівна |
Ключові слова: | підготовка майбутнього вчителя початкових класів умови інклюзивної освіти професійна діяльність учителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти функції професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти педагогічна система педагогічні умови |
Дата публікації: | 2016 |
Видавництво: | "Науковий світ" |
Бібліографічний опис: | Демченко І.І. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; 13.00.03 – корекційна педагогіка / Ірина Іванівна Демченко. – Умань, 2016. – 45 с. |
Серія/номер: | УДК;371.134+372.4(043.3) |
Короткий огляд (реферат): | Демченко І. І. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальностями: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, 13.00.03 – корекційна педагогіка. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2016. У дисертації розроблено та науково обґрунтовано концепцію підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти, яка охоплює три взаємопов’язані концепти: методологічний, теоретичний і методичний; спроектовано та науково обґрунтовано модель педагогічної системи підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти, що охоплює цільовий, концептуальний, організаційний, змістово-процесуальний, результативний конструктивні блоки, а також методику її реалізації. У дослідженні охарактеризовано сутність та структуру готовності майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти, яка містить місіонерський, компетентнісний, саморегулятивний компоненти із відповідними критеріями і показниками; визначено й реалізовано педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти, удосконалено та впроваджено відповідне навчально-методичне забезпечення у навчально-виховний процес вищих педагогічних навчальних закладів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7977 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.