Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7977
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-29T17:06:49Z | - |
dc.date.available | 2017-11-29T17:06:49Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Демченко І.І. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня доктора пед. наук: спец. 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти; 13.00.03 – корекційна педагогіка / Ірина Іванівна Демченко. – Умань, 2016. – 45 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7977 | - |
dc.description.abstract | Демченко І. І. Теоретичні і методичні засади підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. – На правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук за спеціальностями: 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти, 13.00.03 – корекційна педагогіка. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2016. У дисертації розроблено та науково обґрунтовано концепцію підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти, яка охоплює три взаємопов’язані концепти: методологічний, теоретичний і методичний; спроектовано та науково обґрунтовано модель педагогічної системи підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти, що охоплює цільовий, концептуальний, організаційний, змістово-процесуальний, результативний конструктивні блоки, а також методику її реалізації. У дослідженні охарактеризовано сутність та структуру готовності майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти, яка містить місіонерський, компетентнісний, саморегулятивний компоненти із відповідними критеріями і показниками; визначено й реалізовано педагогічні умови підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти, удосконалено та впроваджено відповідне навчально-методичне забезпечення у навчально-виховний процес вищих педагогічних навчальних закладів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | "Науковий світ" | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;371.134+372.4(043.3) | - |
dc.subject | підготовка майбутнього вчителя початкових класів | uk |
dc.subject | умови інклюзивної освіти | uk |
dc.subject | професійна діяльність учителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти | uk |
dc.subject | функції професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти | uk |
dc.subject | педагогічна система | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.title | ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Appears in Collections: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
ТЕОРЕТИЧНІ І МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ. АВТОРЕФЕРАТ.pdf | 728 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.