Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7986
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-29T18:00:56Z | - |
dc.date.available | 2017-11-29T18:00:56Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Демченко І. І. Концепція дослідження стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти / І. І. Демченко // Materials of XII international scientific and practical conference «Areas of scientific thought – 2016/2017» Volume 3. Pedagogical sciences. Sheffield. Science and education LTD – P. 7-11. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7986 | - |
dc.description.abstract | Дослідження стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти в теорії і практиці педагогіки вищої школи, з одного боку, та вимог «Державного стандарту початкової загальної освіти», «Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами», розпоряджень і наказів Міністерства освіти і науки України з вимогами забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям із особливими освітніми потребами на засадах організації їхнього навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, з іншого боку, дало підстави вважати, що професійна підготовка майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти зводиться до вивчення лише дисципліни «Основи інклюзивної освіти», чого недостатньо для ефективного виконання завдань психолого-педагогічної, навчально-виховної і корекційно-розвивальної роботи з учнями в умовах освітньої інклюзії. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ООО "Руснаучкнига" (Белгород) | uk |
dc.subject | Концепція дослідження | uk |
dc.subject | стан підготовки майбутнього вчителя | uk |
dc.subject | початкові класи | uk |
dc.subject | професійна діяльность | uk |
dc.subject | умови інклюзивної освіти | uk |
dc.title | Концепція дослідження стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти. | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Концепція дослідження стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.pdf | 5,76 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.