Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-29T18:00:56Z-
dc.date.available2017-11-29T18:00:56Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationДемченко І. І. Концепція дослідження стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти / І. І. Демченко // Materials of XII international scientific and practical conference «Areas of scientific thought – 2016/2017» Volume 3. Pedagogical sciences. Sheffield. Science and education LTD – P. 7-11.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7986-
dc.description.abstractДослідження стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти в теорії і практиці педагогіки вищої школи, з одного боку, та вимог «Державного стандарту початкової загальної освіти», «Державного стандарту початкової загальної освіти для дітей з особливими освітніми потребами», розпоряджень і наказів Міністерства освіти і науки України з вимогами забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям із особливими освітніми потребами на засадах організації їхнього навчання у загальноосвітніх навчальних закладах, з іншого боку, дало підстави вважати, що професійна підготовка майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти зводиться до вивчення лише дисципліни «Основи інклюзивної освіти», чого недостатньо для ефективного виконання завдань психолого-педагогічної, навчально-виховної і корекційно-розвивальної роботи з учнями в умовах освітньої інклюзії.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherООО "Руснаучкнига" (Белгород)uk
dc.subjectКонцепція дослідженняuk
dc.subjectстан підготовки майбутнього вчителяuk
dc.subjectпочаткові класиuk
dc.subjectпрофесійна діяльностьuk
dc.subjectумови інклюзивної освітиuk
dc.titleКонцепція дослідження стану підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти.uk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.