Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8004
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПобережець, Наталія Борисівна-
dc.contributor.authorЧервона, Катерина-
dc.date.accessioned2017-11-29T19:44:57Z-
dc.date.available2017-11-29T19:44:57Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПобережець, Н. Б. Менеджмент якості як фактор підвищення конкурентоспроможності туристичних підприємств / Н. Б. Побережець, К. О. Червона // Вісник Українсько-туркменського культурно-освітнього центру: міждисциплінарний науковий збірник. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип. 1, Ч.II. – C.170-176uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8004-
dc.description.abstractУ статті розглянуто теоретичні та практичні аспекти менеджменту якості, як складної економічної категорії з певними критеріями і показниками. Визначено, що при здійсненні контрольного заходу туристичної діяльності необхідно зважати на адекватність досягнутих в процесі його здійснення результатів наміченим цілям, ступінь наближення результату до мети з одночасним обліком виробничих витрат та ефективності.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk
dc.relation.ispartofseries37(477+575.4)(06);74(44кр+5тур)я43-
dc.subjectМенеджмент якостіuk
dc.subjectТуристичні послугиuk
dc.subjectдержавний контрольuk
dc.titleМЕНЕДЖМЕНТ ЯКОСТІ ЯК ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
menedzhment_yakosti_yak_faktor.pdf429,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.