Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8022
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПодзігун, Світлана Миколаївна-
dc.date.accessioned2017-11-29T20:33:46Z-
dc.date.available2017-11-29T20:33:46Z-
dc.date.issued2017-11-29-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8022-
dc.description.abstractУ сучасних умовах стратегічне управління є необхідною складовою діяльності всіх підприємств незалежно від сфери чи виду їх діяльності. Стратегічне управління підприємств туристської індустрії базується на загальних концепціях і положеннях, які мають місце в інших галузях економіки, і в той же час, відрізняється низкою особливостей у реалізації окремих стратегій, які обумовлені специфікою туристської галузі в цілому.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectтуризм, стратегічне управління, туристична сфераuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАРУБІЖНОГО ДОСВІДУ СТРАТЕГІЧНОГО УПРАВЛІННЯ РОЗВИТКОМ ТУРИЗМУ В УКРАЇНІuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Подзігун _тези.docx19,43 kBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.