Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8029
Назва: | Цілеспрямована позитивна мотивація студентів-хореографів на віру в свої творчі сили у процесі формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю |
Автори: | Куценко, Сергій Володимирович |
Ключові слова: | творчий потенціал цілеспрямована позитивна мотивація майбутній вчитель хореографії народно-сценічний танець |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | ВПЦ "Візаві" |
Бібліографічний опис: | Куценко С. В. Цілеспрямована позитивна мотивація студентів-хореографів на віру в свої творчі сили у процесі формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю / С. В. Куценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – Випуск 16. – С. 208-217. |
Серія/номер: | УДК 371.134:792.8; |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано проблему позитивної мотивації студентів-хореографів у процесі формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю. З’ясовано сутність і структуру мотиваційної сфери майбутнього вчителя хореографії. Визначено, що формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю буде ефективним в наслідок цілеспрямованої мотивації навчання, пізнання, творчої активності, професійного зростання, самовдосконалення та самовираження. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8029 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Tsilespriamovana_pozytyvna_motyvatsiia.pdf | 641,21 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.