Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8029
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКуценко, Сергій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-11-29T21:22:35Z-
dc.date.available2017-11-29T21:22:35Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКуценко С. В. Цілеспрямована позитивна мотивація студентів-хореографів на віру в свої творчі сили у процесі формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю / С. В. Куценко // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – Випуск 16. – С. 208-217.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8029-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано проблему позитивної мотивації студентів-хореографів у процесі формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю. З’ясовано сутність і структуру мотиваційної сфери майбутнього вчителя хореографії. Визначено, що формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцю буде ефективним в наслідок цілеспрямованої мотивації навчання, пізнання, творчої активності, професійного зростання, самовдосконалення та самовираження.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ "Візаві"uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:792.8;-
dc.subjectтворчий потенціалuk
dc.subjectцілеспрямована позитивна мотиваціяuk
dc.subjectмайбутній вчитель хореографіїuk
dc.subjectнародно-сценічний танецьuk
dc.titleЦілеспрямована позитивна мотивація студентів-хореографів на віру в свої творчі сили у процесі формування творчого потенціалу засобами народно-сценічного танцюuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tsilespriamovana_pozytyvna_motyvatsiia.pdf641,21 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.