Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8032
Назва: Особливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знань
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: становлення інклюзивної педагогіки
новітня галузь знань
саламанська декларація
діти з особливими потребами
Дата публікації: 24-бер-2016
Видавництво: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Демченко І.І. Особливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знань / Ірина Іванівна Демченко // Вісник науково-дослідної лабораторії «Інклюзивна педагогіка» за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (24 березня 2016 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016 р. – Вип. ІІ. – 21-23.
Короткий огляд (реферат): Пріоритетом у галузі освіти дітей з особливими потребами стало нині створення інклюзивного шкільного середовища, в якому всі діти навчаються разом в системі масової освіти за відповідними навчальними програмами, пристосованими до їх потреб. Перехід до інклюзії передбачає зміни у всіх аспектах освітньої практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8032
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.