Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8032
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.date.accessioned2017-11-29T21:33:48Z-
dc.date.available2017-11-29T21:33:48Z-
dc.date.issued2016-03-24-
dc.identifier.citationДемченко І.І. Особливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знань / Ірина Іванівна Демченко // Вісник науково-дослідної лабораторії «Інклюзивна педагогіка» за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (24 березня 2016 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016 р. – Вип. ІІ. – 21-23.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8032-
dc.description.abstractПріоритетом у галузі освіти дітей з особливими потребами стало нині створення інклюзивного шкільного середовища, в якому всі діти навчаються разом в системі масової освіти за відповідними навчальними програмами, пристосованими до їх потреб. Перехід до інклюзії передбачає зміни у всіх аспектах освітньої практики.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherФОП Жовтий О. О.uk
dc.subjectстановлення інклюзивної педагогікиuk
dc.subjectновітня галузь знаньuk
dc.subjectсаламанська деклараціяuk
dc.subjectдіти з особливими потребамиuk
dc.titleОсобливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знаньuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.