Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8032
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-29T21:33:48Z | - |
dc.date.available | 2017-11-29T21:33:48Z | - |
dc.date.issued | 2016-03-24 | - |
dc.identifier.citation | Демченко І.І. Особливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знань / Ірина Іванівна Демченко // Вісник науково-дослідної лабораторії «Інклюзивна педагогіка» за матеріалами ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (24 березня 2016 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2016 р. – Вип. ІІ. – 21-23. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8032 | - |
dc.description.abstract | Пріоритетом у галузі освіти дітей з особливими потребами стало нині створення інклюзивного шкільного середовища, в якому всі діти навчаються разом в системі масової освіти за відповідними навчальними програмами, пристосованими до їх потреб. Перехід до інклюзії передбачає зміни у всіх аспектах освітньої практики. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ФОП Жовтий О. О. | uk |
dc.subject | становлення інклюзивної педагогіки | uk |
dc.subject | новітня галузь знань | uk |
dc.subject | саламанська декларація | uk |
dc.subject | діти з особливими потребами | uk |
dc.title | Особливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знань | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Особливості становлення інклюзивної педагогіки як новітньої галузі знань.pdf | 2,1 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.