Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/803
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хоменко, Людмила Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-02T15:19:02Z | - |
dc.date.available | 2013-11-02T15:19:02Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/803 | - |
dc.description.abstract | До недавнього часу навчаючі програмні продукти, які потрапляли до рук педа¬гогів, піддавалися певним змінам, що, на відміну від інших засобів навчання, могло позитивно впливати на результати їх використання. Такі зміни до програм могли вноситися як вчителями шкіл за наявності в них відповідної кваліфікації, так і розробниками програм після одержання ними конструктивних пропозицій і порад від користувачів. | uk |
dc.publisher | Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини | uk |
dc.subject | мультимедійні програми, дидактичні рівні, ступінь інтерактивності, пізнавальний матеріал, методичні програми | uk |
dc.title | ХАРАКТЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ ВІДБОРУ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття IV 2013 р.pdf | 270,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.