Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8198
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Заболотна, Оксана Адольфівна | - |
dc.contributor.author | Hadaś, Katarzyna | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-01T07:20:55Z | - |
dc.date.available | 2017-12-01T07:20:55Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8198 | - |
dc.description.abstract | The results of the survey conducted among EMINENCE Project graduates (2012-2016) in the framework of Erasmus Mundus Programme had been revealed. The aim of the survey was to examine the project’s results in the context of the following key positions: a post-project transition to training/work; practical orientation; quality of a training; quality of a research; the role of a university; competence; partnership and exchange of experience. | uk |
dc.description.sponsorship | EMINENCE Erasmus Mundus scholarship | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | EMINENCE | uk |
dc.subject | Erasmus Mundus | uk |
dc.subject | the transition from EMINENCE project to learning/professional activities | uk |
dc.subject | practical orientation | uk |
dc.title | IMPACT OF ACADEMIC MOBILITY: THE LESSONS LEARNT | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
112942-240202-1-SM.pdf | 1,28 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.