Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8209
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗаболотна, Оксана Адольфівна-
dc.contributor.authorЩудло, Світлана Андріївна-
dc.date.accessioned2017-12-01T07:50:30Z-
dc.date.available2017-12-01T07:50:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8209-
dc.description.abstractЗ огляду на сучасні тенденції, університет розглядається як інституція, функції якої все більшою мірою зміщуються у бік досліджень. Для задоволення потреб дослідницького університету науково-педагогічні кадри потребують компетенцій організації і проведення емпіричних досліджень, аналізу та інтерпретації даних, що ви ходить далеко за межі компетентності окремих дослідників і окремих університетів. На цьому етапі все більше зростає роль неурядових організацій, які об’єднують дослідників з різних університетів. Це дає поле для синергії, породженої співпрацею міждисциплінарних науково-дослідних команд. У статті описано роботу такої команди в межах Української асоціації дослідників освіти під час проведення дослідження за методологією TALIS в рамках проекту «Вчитель». Розвивальні перспективи дослідження представлено за двома напрямами: з одного боку, як потенціал практичної участі у проведенні дослідження для розвитку самих дослідників, і, як наслідок, для трансформації університетів; з іншого – як потенціал для трансформації вищої педагогічної освіти, що базується на емпіричних результатах міжнародних порівнянь, вибудуваних на емпіричних данихuk
dc.language.isoukuk
dc.subjectдослідницький університетuk
dc.subjectTALISuk
dc.subjectміжнародне дослідження навчанні та викладанняuk
dc.subjectемпіричні дослідження освітиuk
dc.subjectУАДОuk
dc.subjectвчительuk
dc.titleТрансформаційний потенціал емпіричних досліджень для вищої освіти: міф чи реальність?uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ВО_3_2017_Blok (1).pdf2,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.