Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8220
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorГригоренко, Алла-
dc.date.accessioned2017-12-01T08:58:56Z-
dc.date.available2017-12-01T08:58:56Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8220-
dc.description.abstract. У статті розглядається проблема формування логічного мислення молодших школярів на уроках математики. Одним із засобів розвитку логіки мислення виступають завдання, у яких враховано вікові психолого-педагогічні особливості мисленнєвої діяльності учнів початкової школи. Наведені види математичних завдань, які сприяють різним етапам розвитку логічного мислення молодших школярівuk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК;37.091.33-
dc.subjectлогічне мисленняuk
dc.subjectзавданняuk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectлогічність мовленняuk
dc.titleРОЗВИТОК ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ НА УРОКАХ МАТЕМАТИКИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Григоренко Алла.pdf118,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.