Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8295
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВолошин, Петро Миколайович-
dc.date.accessioned2017-12-04T11:58:16Z-
dc.date.available2017-12-04T11:58:16Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.issn2076-6173-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8295-
dc.description.abstractУ статті порушується проблема підготовки вчителів мистецьких дисциплін до музично-виконавської діяльності, удосконалення технологій навчання співу, які традиційно є обов’язковим компонентом навчання і виховання, зокрема проблема формування надійності співу як компонента музично-виконавської майстерності. Особлива увага у формуванні означеного компонента особистості майбутнього вчителя приділяється добору музичного репертуару та створенню умов для домінування у студентів позитивних емоцій, змісту методичних вказівок, засвоєнню матеріалу вокальних творів традиційними методами та з використанням інноваційних технологій, активізації емоційних станів студентів у процесі роботи над вокальними творами і їх прилюдного виконання. У статті аналізується роль емоційної сфери майбутніх учителів музики та її вплив на ефективність формування їхньої вокально-виконавської надійності, пропонується ефективна методика цілеспрямованого її формування.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:78.071.2;-
dc.subjectмайбутні учителі музики, надійність співу, музично-виконавська діяльність, емоційний вплив, вокальні твори.uk
dc.titleМЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАДІЙНОСТІ СПІВУ В МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ АКТИВІЗАЦІЇ ЕМОЦІЙНОГО ВПЛИВУ НА ПРОЦЕС ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Волошин П. Методика формув..pdf292,19 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.