Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8299
Назва: СПЕЦИФІКА АКТИВІЗАЦІЇ ДІЙОВОГО МИСЛЕННЯ ВЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА У ПРОЦЕСІ ІНСТРУМЕНТАЛЬНОЇ ПІДГОТОВКИ
Автори: Гусак, Владислав Анатолійович
Ключові слова: дійове мислення
деомоторика
сихомоторика
Дата публікації: 2017
Видавництво: Київський університет імені Бориса Грінченка
Бібліографічний опис: Гусак В. А. - специфіка активізаціїдійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки / В. А. Гусак // Київ . - 2017
Серія/номер: УДК;371.134:785(07)
Короткий огляд (реферат): У статті викладена сутність понять «дійове мислення», «ідеомоторика» і «психомоторика». Автор висвітлює специфіку і наслідки активізації дійового мислення вчителів музичного мистецтва у процесі інструментальної підготовки на тлі функціонування психомоторики і практичної апробації методу «ідеомоторне тренування». На основі ретроспективного аналізу сучасної наукової літератури досліджено питання методології інструментально- виконавської підготовки в аспекті інтенсифікації професійної рефлексивної діяльності і психомоторних процесів фахівців мистецького профілю.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8299
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
specifika.pdf663,02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.