Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8301
Назва: Проектування як методологічна платформа діяльності вчителя-словесника
Автори: Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: педагогічне проектування
технологічна модель сучасного уроку української мови
конструювання
власне проектування
моделювання
основні етапи проектування
Дата публікації: 4-гру-2017
Бібліографічний опис: Кучеренко І.А. Проектування як методологічна платформа діяльності вчителя-словесника / І.А.Кучеренко // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». – Острог : Вид-во НаУОА, 2017. – С.109-115.
Короткий огляд (реферат): В статті сконцентровано увагу на специфіці педагогічного проектування уроку, що є методологічною платформою професійної діяльності вчителя. У науковій розвідці з’ясовано сутність й особливості процесу педагогічного проектування, встановлено основні етапи педагогічного проектування, визначено особливості моделювання його змістових компонентів і структурних етапів. Схарактеризовано особливості проектувальної діяльності вчителя-словесника, окреслено способи моделювання уроку, представлено технологічну модель сучасного уроку як основної форми організації процесу навчання української мови в загальноосвітній школі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8301
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.