Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8301
Назва: | Проектування як методологічна платформа діяльності вчителя-словесника |
Автори: | Кучеренко, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | педагогічне проектування технологічна модель сучасного уроку української мови конструювання власне проектування моделювання основні етапи проектування |
Дата публікації: | 4-гру-2017 |
Бібліографічний опис: | Кучеренко І.А. Проектування як методологічна платформа діяльності вчителя-словесника / І.А.Кучеренко // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». – Острог : Вид-во НаУОА, 2017. – С.109-115. |
Короткий огляд (реферат): | В статті сконцентровано увагу на специфіці педагогічного проектування уроку, що є методологічною платформою професійної діяльності вчителя. У науковій розвідці з’ясовано сутність й особливості процесу педагогічного проектування, встановлено основні етапи педагогічного проектування, визначено особливості моделювання його змістових компонентів і структурних етапів. Схарактеризовано особливості проектувальної діяльності вчителя-словесника, окреслено способи моделювання уроку, представлено технологічну модель сучасного уроку як основної форми організації процесу навчання української мови в загальноосвітній школі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8301 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кучеренко І. Проектування як методологічна платформа діяльності вчителя-словесника.rtf | 245,47 kB | RTF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.