Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8301
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2017-12-04T13:35:25Z-
dc.date.available2017-12-04T13:35:25Z-
dc.date.issued2017-12-04-
dc.identifier.citationКучеренко І.А. Проектування як методологічна платформа діяльності вчителя-словесника / І.А.Кучеренко // Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». – Острог : Вид-во НаУОА, 2017. – С.109-115.-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8301-
dc.description.abstractВ статті сконцентровано увагу на специфіці педагогічного проектування уроку, що є методологічною платформою професійної діяльності вчителя. У науковій розвідці з’ясовано сутність й особливості процесу педагогічного проектування, встановлено основні етапи педагогічного проектування, визначено особливості моделювання його змістових компонентів і структурних етапів. Схарактеризовано особливості проектувальної діяльності вчителя-словесника, окреслено способи моделювання уроку, представлено технологічну модель сучасного уроку як основної форми організації процесу навчання української мови в загальноосвітній школі.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectпедагогічне проектуванняuk
dc.subjectтехнологічна модель сучасного уроку української мови-
dc.subjectконструювання-
dc.subjectвласне проектування-
dc.subjectмоделювання-
dc.subjectосновні етапи проектування-
dc.titleПроектування як методологічна платформа діяльності вчителя-словесникаuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.