Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8315
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Шкуренко, Олександра Вікторівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-12-05T19:02:35Z | - |
dc.date.available | 2017-12-05T19:02:35Z | - |
dc.date.issued | 2017-12-05 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8315 | - |
dc.description.abstract | Статтю присвячено одному з аспектів професійної підготовки майбутнього педагога − формуванню професійної педагогічної комунікації, її значущості у навчальному процесі вищого педагогічного навчального закладу, представлено аналіз стану використання інноваційних технологій навчання, як засобу реалізації педагогічної комунікації учителями початкової школи. Автор розкриває значення педагогічної комунікації у сучасному інформаційному суспільстві, розглядає історичний аспект становлення цього процесу, пропонує власний досвід формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи із практичним використанням інтерактивної технології навчання на заняттях. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378:373.3.011.3-051; | - |
dc.subject | комунікація, професійно-педагогічна комунікація, інноваційні технології, педагогічна технологія, інтерактивна технологія навчання, дискусія, комунікаційна компетентність | uk |
dc.title | Особливості формування професійної педагогічної комунікації у майбутніх учителів початкової школи засобами інноваційних технологій | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття- Шкуренко 2017.pdf | 151,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.