Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8344
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАндрощук, Людмила Михайлівна-
dc.date.accessioned2017-12-16T17:27:03Z-
dc.date.available2017-12-16T17:27:03Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationАндрощук Л. М. Етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічної освіти «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс – Кіровоградський державний педагогічний університет» / Л.М. Андрощук // Актуальні питання мистецької освіти та виховання: збірник наукових праць / гол. ред. Ніколаї Г.Ю. – Суми: видавничо-виробниче підприємство «Мрія», 2016. – С. 43-52.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8344-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано основні етапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічного виховання «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс гуманітарно-естетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв) – Кіровоградський державний педагогічний університет» в системі хореографічно-педагогічної освіти. В результаті дослідження:1) обгрунтовано роль танцювальних колективів у розвитку хореографічного мистецтва на Кіровоградщині; 2) висвітлено поетапність відкриття, мету та напрями діяльності школи мистецтв та Кіровоградського обласного загальноосвітнього навчально-виховного комплексу гуманітарно-естетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв); 3) висвітлено діяльність кафедри хореографічних дисциплін Кіровоградського державного педагогічного університету імені В. Винниченка як центру культурно-творчої, методичної, науково-просвітницької діяльності регіону та України.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherСуми: видавничо-виробниче підприємство «Мрія»uk
dc.relation.ispartofseriesУДК (371.134: 793.3) (477.46);-
dc.subjectхореографічно-педагогічна освітаuk
dc.subjectінноваційна педагогічна модельuk
dc.subjectхореографічне вихованняuk
dc.subjectшкола мистецтвuk
dc.subjectКіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс гуманітарно-естетичного профілю (гімназія-інтернат-школа мистецтв)uk
dc.subjectКіровоградський державний педагогічний університетuk
dc.titleЕтапи становлення інноваційної педагогічної моделі хореографічної освіти «Школа мистецтв – Кіровоградський обласний загальноосвітній навчально-виховний комплекс – Кіровоградський державний педагогічний університет»uk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.