Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8358
Назва: | Роль інтегрованого курсу «Режисура в танці» для розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів хореографії |
Автори: | Гекалюк, Людмила Юріївна |
Ключові слова: | творчий потенціал інтегрований підхід режисура в танці вчителі хореографії |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | УДК 378:793.3–051; |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджуються питання розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів хореографії в процесі викладання інтегрованого курсу «Режисура в танці». Акцентується увага на інтегрованому підході до структурування змісту навчання, його ефективності та значення для розвитку творчого потенціалу студентів-хореографів. У статті розкривається зміст інтегрованого курсу «Режисура в танці» та його складові. Автор звертає увагу на практичну частину занять, зміст яких направлений на розвиток творчого потенціалу студентської молоді як майбутній учителів хореографії. |
Опис: | Гекалюк Л. Роль інтегрованого курсу «Режисура в танці» для розвитку творчого потенціалу майбутніх вчителів хореографії // Проблеми підготовки сучасного вчителя: період. наук. вид. Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ВПЦ Візаві, 2017. – Випуск 16. – С. 113-120. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8358 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Гекалюк_Роль_інтегрованого_курсу.pdf | 382,74 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.