Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8444
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цзиці, Лі | - |
dc.date.accessioned | 2018-01-25T13:20:13Z | - |
dc.date.available | 2018-01-25T13:20:13Z | - |
dc.date.issued | 2017-12-25 | - |
dc.identifier.citation | Лі Цзиці. Виховання лідерських якостей майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету. ‒ Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.07 «Теорія і методика виховання». – Міжрегіональна академія управління персоналом, Київ, 2017. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2017. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8444 | - |
dc.description.abstract | У дисертації проаналізовано стан розробленості проблеми виховання лідерських якостей майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету. На підставі узагальнення досліджень українських і зарубіжних науковців визначено сутність феноменів «лідер», «лідерство» та уточнено поняття «лідерські якості». Науково обґрунтовано та проаналізовано потенціал освітнього середовища університету в контексті виховання лідерських якостей майбутніх менеджерів, яке визначено як багатофакторний континуум, який акумулює цілеспрямовано створені умови взаємодії суб’єктивного світу особистості, що розвивається, з її унікальними характеристиками, й об’єктивного світу закладу освіти, у яких метою та цінністю постає підвищення власної суб’єктності на основі знаходження ніші для реалізації свого особистісного потенціалу. Виховання лідерських якостей майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету визначено як цілісний процес формування необхідного рівня професійної готовності до прийняття управлінських рішень та набуття досвіду швидкої мобілізації інтелектуальних, фізичних і духовних сил, саморегуляції, самонастрою, зміни виду діяльності; прояву професійно-особистісних функцій у змінних умовах буття. Визначено критерії (особистісно-управлінський, харизматичний, комунікативний, творчий), показники та рівні (високий, середній, низький) вихованості лідерських якостей майбутніх менеджерів. Спроектовано модель освітнього середовища університету, спрямованого на виховання лідерських якостей майбутніх менеджерів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | «Видавництво “Науковий світ”»® | uk |
dc.subject | лідерські якості | uk |
dc.subject | освітнє середовище | uk |
dc.subject | проектування | uk |
dc.subject | модель | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | менеджер | uk |
dc.title | ВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУ | uk |
dc.type | Synopsis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Цзиці.pdf | 449,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.