Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8444
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦзиці, Лі-
dc.date.accessioned2018-01-25T13:20:13Z-
dc.date.available2018-01-25T13:20:13Z-
dc.date.issued2017-12-25-
dc.identifier.citationЛі Цзиці. Виховання лідерських якостей майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету. ‒ Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук (доктора філософії) за спеціальністю 13.00.07 «Теорія і методика виховання». – Міжрегіональна академія управління персоналом, Київ, 2017. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, Умань, 2017.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8444-
dc.description.abstractУ дисертації проаналізовано стан розробленості проблеми виховання лідерських якостей майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету. На підставі узагальнення досліджень українських і зарубіжних науковців визначено сутність феноменів «лідер», «лідерство» та уточнено поняття «лідерські якості». Науково обґрунтовано та проаналізовано потенціал освітнього середовища університету в контексті виховання лідерських якостей майбутніх менеджерів, яке визначено як багатофакторний континуум, який акумулює цілеспрямовано створені умови взаємодії суб’єктивного світу особистості, що розвивається, з її унікальними характеристиками, й об’єктивного світу закладу освіти, у яких метою та цінністю постає підвищення власної суб’єктності на основі знаходження ніші для реалізації свого особистісного потенціалу. Виховання лідерських якостей майбутніх менеджерів в освітньому середовищі університету визначено як цілісний процес формування необхідного рівня професійної готовності до прийняття управлінських рішень та набуття досвіду швидкої мобілізації інтелектуальних, фізичних і духовних сил, саморегуляції, самонастрою, зміни виду діяльності; прояву професійно-особистісних функцій у змінних умовах буття. Визначено критерії (особистісно-управлінський, харизматичний, комунікативний, творчий), показники та рівні (високий, середній, низький) вихованості лідерських якостей майбутніх менеджерів. Спроектовано модель освітнього середовища університету, спрямованого на виховання лідерських якостей майбутніх менеджерів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisher«Видавництво “Науковий світ”»®uk
dc.subjectлідерські якостіuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectпроектуванняuk
dc.subjectмодельuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectменеджерuk
dc.titleВИХОВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ В ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ УНІВЕРСИТЕТУuk
dc.typeSynopsisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Цзиці.pdf449,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.