Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8464
Назва: Семантические особенности колоративов в рекламном дискурсе.
Автори: Ріднева, Любов Юріївна
Ключові слова: колоратив
цветообозначение
хроматический цвет
лексема
тематическая группа
принцип номинации
семантическая структура
метафора
синтетические и аналитические единицы
рекламный дискурс
Дата публікації: 2017
Видавництво: Візаві
Бібліографічний опис: Риднева Л. Ю. Семантические особенности колоративов в рекламном дискурсе / Л. Ю. Риднева // Слов’янська філологія: історія, сьогодення, перспективи: матеріали ІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції / відповідальна за випуск Л. Ю. Ріднева; [редкол. Зелінська О.Ю., Коваль В.О., Осіпчук Г.В., та ін.] – Умань: Візаві, 2017. – С. 45-48.
Короткий огляд (реферат): Статья посвящена лексико-семантическим особенностям цветообозначений в тематической группе наименований средств декоративной косметики, определению принципов номинации в указанной группе и роли колоративов в рекламном дискурсе.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8464
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ridneva_Reklama_.pdf379,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.