Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/84
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯщук, Тетяна Анатоліївна-
dc.date.accessioned2013-10-03T08:20:11Z-
dc.date.available2013-10-03T08:20:11Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.issn2309-1533-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/84-
dc.description.abstractУ статті обґрунтовано соціально-економічні передумови формування ринку освітніх послуг у перехідний період та проаналізовано основні підходи до визначення понять ,,освітня послуга” та ,,ринок освітніх послуг”. Розглянуто сутність категорії ,,ринок освітніх послуг” та її специфічні особливості. Обґрунтовано визначення ринку освітніх послуг з огляду на існування відповідних соціально-економічних відносин. Охарактеризовано інфраструктуру ринку освітніх послуг та регулюючий вплив держави. Перспективою дослідження є розробка напрямів реформування ринку відповідно до потреб суспільства та економіки.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК;338.242.2-
dc.subjectосвітня послугаuk
dc.subjectринок освітніх послугuk
dc.subjectінфраструктура ринку освітніх послугuk
dc.subjectдержавне регулюванняuk
dc.subjectособливості ринку освітніх послугuk
dc.titleРинок освітніх послуг: сутність та тенденції розвиткуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Rynok_osvitnikh_posluh.pdf343,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.