Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8519
Назва: Особливості образотворчої діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку
Автори: Бабій, Інна Володимирівна
Дичок, Таїсія Петрівна
Ключові слова: Труднощі психічного розвитку
Засоби мистецтва
Творча активність
Корекційний урок
Дата публікації: січ-2018
Видавництво: RS Global S. z O.O.
Бібліографічний опис: Бабій І. В., Дичок Т. П. Особливості образотворчої діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку[Текст] / І. В. Бабій, Т. П. Дичок // Open Access Peer-reviewed Journal Science Review 1(8), January 2018. – RS Global Sp. z O.O., Scientific Educational Center Warsaw, Poland, 2018. – 96-99с.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються психологічні особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку, що відстають від психічного розвитку. Діти дошкільного віку із затримкою психічного розвитку характеризуються недостатнім розвитком сприйняття, неможливістю сфокусуватися на значних (головних) ознаках предметів. Діяльність у системі освіти та підготовки дітей з розумовою відсталістю має корекційну орієнтацію у тому випадку, коли формування виробничої діяльності відповідає конкретним освітнім потребам дітей та займає певне місце у складному корекційно-розвиваючому впливі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8519
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Science Review_1(8)_v.5.pdf2,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.