Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8519
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБабій, Інна Володимирівна-
dc.contributor.authorДичок, Таїсія Петрівна-
dc.date.accessioned2018-02-12T08:06:48Z-
dc.date.available2018-02-12T08:06:48Z-
dc.date.issued2018-01-
dc.identifier.citationБабій І. В., Дичок Т. П. Особливості образотворчої діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку[Текст] / І. В. Бабій, Т. П. Дичок // Open Access Peer-reviewed Journal Science Review 1(8), January 2018. – RS Global Sp. z O.O., Scientific Educational Center Warsaw, Poland, 2018. – 96-99с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8519-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психологічні особливості розвитку дітей старшого дошкільного віку, що відстають від психічного розвитку. Діти дошкільного віку із затримкою психічного розвитку характеризуються недостатнім розвитком сприйняття, неможливістю сфокусуватися на значних (головних) ознаках предметів. Діяльність у системі освіти та підготовки дітей з розумовою відсталістю має корекційну орієнтацію у тому випадку, коли формування виробничої діяльності відповідає конкретним освітнім потребам дітей та займає певне місце у складному корекційно-розвиваючому впливі.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherRS Global S. z O.O.uk
dc.subjectТруднощі психічного розвиткуuk
dc.subjectЗасоби мистецтваuk
dc.subjectТворча активністьuk
dc.subjectКорекційний урокuk
dc.titleОсобливості образотворчої діяльності дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвиткуuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Science Review_1(8)_v.5.pdf2,71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.