Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8521
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКучеренко, Ірина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2018-02-12T13:17:30Z-
dc.date.available2018-02-12T13:17:30Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКучеренко І. Уроки розвитку зв’язного мовлення: ретроспективний аналіз типологій у лінгводидактиці ХХ столітт / Ірина Кучеренко // Філологічний часопис : збірник наукових праць / гол. ред. О. Ю. Зелінська. – Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – Вип 1 (9). – С. 198–209.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8521-
dc.description.abstractУ статті з’ясовано сутність сучасного уроку української мови в аспекті компетентнісного мовного навчання. Представлено аналіз типології і структури уроків розвитку зв’язного мовлення у лінгводидактиці ХХ століття. Визначено роль уроків розвитку зв’язного мовлення у процесі формування комунікативної компетентності учнів, проаналізовано загальновизнані типології уроків розвитку зв’язного мовлення у класифікації О.Біляєва, М.Стельмаховича, Г.Шелехової, М.Пентилюк, окреслено шляхи їх реалізації у практиці навчання української мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherУмань : ВПЦ «Візаві»uk
dc.subjectсучасний урок української мовиuk
dc.subjectМ.Пентилюк-
dc.subjectГ.Шелехової-
dc.subjectМ.Стельмаховича-
dc.subjectтипи уроків розвитку зв’язного мовлення у класифікації О.Біляєва-
dc.subjectтипи уроків розвитку зв’язного мовлення-
dc.subjectуроки розвитку зв’язного мовлення-
dc.titleУроки розвитку зв’язного мовлення: ретроспективний аналіз типологій у лінгводидактиці ХХ століттіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.