Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8523
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кучеренко, Ірина Анатоліївна | - |
dc.date.accessioned | 2018-02-12T13:28:12Z | - |
dc.date.available | 2018-02-12T13:28:12Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Кучеренко І. Теоретично-методичні аспекти учіння як навчальної діяльності учнів / І. Кучеренко // Формування особистості в багатоступеневій системі освіти : досвід, реалії, перспективи : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. – Умань. – 2017. – С. 86–90. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8523 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто процес учіння школярів на уроці української мови | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | учіння | uk |
dc.subject | рівні активності учіння науроці української мови | - |
dc.subject | навчальний процес | - |
dc.title | Теоретично-методичні аспекти учіння як навчальної діяльності учнів | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Теоретико-методичні аспекти учіння як навчальної діяльності учнів.pdf | 247,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.