Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8531
Назва: Маркетингове забезпечення готельної індустрії
Автори: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Ключові слова: маркетинг, готельна індустрія, інновації, іетернет-маркетинг, бренд
Дата публікації: 2017
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Кирилюк І. М. Маркетингове забезпечення готельної індустрії / І. М. Кирилюк // Розвиток індустрії гостинності в Україні : колективна монографія / МОН України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; за ред. І.М. Поворознюк .– Умань : ВПЦ «Візаві», 2017 . – С. 122-144.
Короткий огляд (реферат): Обґрунтовані теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення розвитку індустрії гостинності в Україні
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8531
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketung v gotelnii .pdf754,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.