Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8531
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-02-24T13:44:29Z-
dc.date.available2018-02-24T13:44:29Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКирилюк І. М. Маркетингове забезпечення готельної індустрії / І. М. Кирилюк // Розвиток індустрії гостинності в Україні : колективна монографія / МОН України, Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини; за ред. І.М. Поворознюк .– Умань : ВПЦ «Візаві», 2017 . – С. 122-144.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8531-
dc.description.abstractОбґрунтовані теоретичні положення та розроблено практичні рекомендації щодо вдосконалення розвитку індустрії гостинності в Україніuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk
dc.subjectмаркетинг, готельна індустрія, інновації, іетернет-маркетинг, брендuk
dc.titleМаркетингове забезпечення готельної індустріїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketung v gotelnii .pdf754,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.