Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8532
Назва: МАРКЕТИНГ У СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ
Автори: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Ключові слова: маркетинг, готельно-ресторанне господарство
Дата публікації: гру-2017
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Кирилюк І. М. Маркетинг у сфері готельно-ресторанного бізнесу / І. М. Кирилюк // Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (30 листопада – 1 грудня 2017 року, м. Умань) / МОН України, Уманський ДПУ імені Павла Тичини, Навчально-наук. ін.-т економіки та бізнес освіти; [за ред. д. е. н., проф. О. Г. Чирви]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2017. – С. 341-343.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто особливості маркетингу готельної індустрії обумовлені специфікою ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8532
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketung.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.