Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8532
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-02-24T14:03:01Z-
dc.date.available2018-02-24T14:03:01Z-
dc.date.issued2017-12-
dc.identifier.citationКирилюк І. М. Маркетинг у сфері готельно-ресторанного бізнесу / І. М. Кирилюк // Сучасні проблеми і перспективи економічної динаміки: матеріали IV Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (30 листопада – 1 грудня 2017 року, м. Умань) / МОН України, Уманський ДПУ імені Павла Тичини, Навчально-наук. ін.-т економіки та бізнес освіти; [за ред. д. е. н., проф. О. Г. Чирви]. – Умань: ВПЦ «Візаві», 2017. – С. 341-343.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8532-
dc.description.abstractРозглянуто особливості маркетингу готельної індустрії обумовлені специфікою ринку.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk
dc.subjectмаркетинг, готельно-ресторанне господарствоuk
dc.titleМАРКЕТИНГ У СФЕРІ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketung.pdf2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.