Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8535
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇ
Автори: Кирилюк, Ірина Миколаївна
Ключові слова: маркетинг, готельна індустрія
Дата публікації: 2017
Видавництво: ВПЦ «Візаві»
Бібліографічний опис: Кирилюк І. М. Особливості використання маркетингу на підприємствах готельної індустрії / І. М. Кирилюк // Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку: збірник матеріалів Всеукр. наук.-прак. інт.-конф., 31 жовтня 2017 р. / Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – С. 180-182.
Короткий огляд (реферат): Досліджено особливості застосування маркетингу на підприємствах готельної індустрії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8535
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osobluvosti marketungy.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.