Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8535
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКирилюк, Ірина Миколаївна-
dc.date.accessioned2018-02-25T14:09:07Z-
dc.date.available2018-02-25T14:09:07Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationКирилюк І. М. Особливості використання маркетингу на підприємствах готельної індустрії / І. М. Кирилюк // Стратегічні перспективи туристичної та готельно-ресторанної індустрії в Україні: теорія, практика та інновації розвитку: збірник матеріалів Всеукр. наук.-прак. інт.-конф., 31 жовтня 2017 р. / Умань : ВПЦ «Візаві», 2017. – С. 180-182.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8535-
dc.description.abstractДосліджено особливості застосування маркетингу на підприємствах готельної індустріїuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherВПЦ «Візаві»uk
dc.subjectмаркетинг, готельна індустріяuk
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ МАРКЕТИНГУ НА ПІДПРИЄМСТВАХ ГОТЕЛЬНОЇ ІНДУСТРІЇuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osobluvosti marketungy.pdf1,13 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.