Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/854
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терешко, Інна Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-04T07:13:45Z | - |
dc.date.available | 2013-11-04T07:13:45Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/854 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядається питання самостійного мислення студентів-філологів на заняттях з виразного читання, розкривається його роль у розвитку артистичної майстерності читання художніх творів. Проаналізовані прийоми та методи роботи з художнім твором, які можуть бути використані для розвитку творчого мислення студентів-філологів | uk |
dc.publisher | УДПУ імені Павла Тичини | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.134:811.161. 1(07); | - |
dc.subject | виразне читання | uk |
dc.subject | мистецтво художнього слова | uk |
dc.subject | самостійне мислення | uk |
dc.subject | студенти-філологи | uk |
dc.title | РОЗВИТОК САМОСТІЙНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ- ФІЛОЛОГІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
visnuk_11.pdf | 129,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.