Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/854
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерешко, Інна Григорівна-
dc.date.accessioned2013-11-04T07:13:45Z-
dc.date.available2013-11-04T07:13:45Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/854-
dc.description.abstractУ статті розглядається питання самостійного мислення студентів-філологів на заняттях з виразного читання, розкривається його роль у розвитку артистичної майстерності читання художніх творів. Проаналізовані прийоми та методи роботи з художнім твором, які можуть бути використані для розвитку творчого мислення студентів-філологівuk
dc.publisherУДПУ імені Павла Тичиниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:811.161. 1(07);-
dc.subjectвиразне читанняuk
dc.subjectмистецтво художнього словаuk
dc.subjectсамостійне мисленняuk
dc.subjectстуденти-філологиuk
dc.titleРОЗВИТОК САМОСТІЙНОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ- ФІЛОЛОГІВ НА ЗАНЯТТЯХ З ВИРАЗНОГО ЧИТАННЯuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
visnuk_11.pdf129,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.