Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/855
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Терешко, Інна Григорівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-11-04T07:23:58Z | - |
dc.date.available | 2013-11-04T07:23:58Z | - |
dc.date.issued | 2012 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/855 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена аналізу педагогічних ідей провідних вчених 20-х років ХХ ст. щодо національного виховання. Розглянуто концепції національної освіти і виховання Г. Ващенка, В. Дурдуківського, М. Грушевського, М. Євшана, І. Огієнка, С. Русової, Л. Українки, К. Ушинського, І. Франка, у яких звернуто увагу на такі складові національного виховання, як патріотизм, громадянськість, національна самосвідомість, національні цінності, виховний ідеал, а також на шляхи та особливості його впровадження в навчальній та виховній практиці родини та школи | uk |
dc.publisher | УДПУ імені Павла Тичини | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 371.018.2 (09); | - |
dc.subject | національне виховання | uk |
dc.subject | національна ідея | uk |
dc.subject | нація | uk |
dc.subject | національні цінності | uk |
dc.subject | патріотизм | uk |
dc.subject | 20-ті роки ХХ ст | uk |
dc.title | ПРОБЛЕМИ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ 1920-х РОКІВ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
visnuk_35.pdf | 92,53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.