Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/855
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерешко, Інна Григорівна-
dc.date.accessioned2013-11-04T07:23:58Z-
dc.date.available2013-11-04T07:23:58Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/855-
dc.description.abstractСтаття присвячена аналізу педагогічних ідей провідних вчених 20-х років ХХ ст. щодо національного виховання. Розглянуто концепції національної освіти і виховання Г. Ващенка, В. Дурдуківського, М. Грушевського, М. Євшана, І. Огієнка, С. Русової, Л. Українки, К. Ушинського, І. Франка, у яких звернуто увагу на такі складові національного виховання, як патріотизм, громадянськість, національна самосвідомість, національні цінності, виховний ідеал, а також на шляхи та особливості його впровадження в навчальній та виховній практиці родини та школиuk
dc.publisherУДПУ імені Павла Тичиниuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.018.2 (09);-
dc.subjectнаціональне вихованняuk
dc.subjectнаціональна ідеяuk
dc.subjectнаціяuk
dc.subjectнаціональні цінностіuk
dc.subjectпатріотизмuk
dc.subject20-ті роки ХХ стuk
dc.titleПРОБЛЕМИ НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ В ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ 1920-х РОКІВuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
visnuk_35.pdf92,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.