Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПічкур, Микола Олександрович-
dc.contributor.authorДемченко, Ірина Іванівна-
dc.contributor.authorСулим, Володимир Трохимович-
dc.date.accessioned2018-03-07T06:48:34Z-
dc.date.available2018-03-07T06:48:34Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8561-
dc.descriptionПічкур М. О. Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти / М. О. Пічкур, І. І. Демченко, В. Т. Сулим // Наука і освіта. - 2017. - № 10. - С. 90-94uk
dc.description.abstractАвторами аргументовано необхідність проведення емпіричного дослідження фахово-ідентифікаційного виміру стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Визначено показники доцільності вибору інклюзивно-педагогічного фаху, адекватності ототожнення зі взірцем фахівця з інклюзії, самовідданості служінню ідеалам інклюзивної освіти, що стосуються фахово-ідентифікаційного виміру готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. На цій основі розроблено методичний інструментарій (тести, анкети), за яким проведено психолого-педагогічну діагностику. Це уможливило диференціацію стану (ідеального, задовільного, незадовільного) готовності до роботи в умовах інклюзивної освіти студентів-випускників педагогічних спеціальностей освітнього ступеня «бакалавр», що відкриває перспективу для вдосконалення змісту форм і методів професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти з урахуванням реалій упровадження інклюзії в систему освіти України.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК: 378:37.3.011.3-051]:376-056;-
dc.subjectфахова ідентифікація, стан готовності, майбутній педагог, інклюзивна освіта, психолого-педагогічна діагностика;uk
dc.subjectspecialty identificationuk
dc.subjectskills-
dc.subjectfuture teachers-
dc.subjectinclusive education-
dc.subjectpsycho-pedagogical activities-
dc.titleФАХОВО-ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ ВИМІР СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИuk
dc.title.alternativeSPECIALTY-IDENTIFICATION ASPECT OF ASSESSING FUTURE TEACHERS’ SKILLS OF WORKING IN TERMS OF INCLUSIVE EDUCATIONuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Identyficaz_staty.pdf566,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.