Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8561
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | - |
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Сулим, Володимир Трохимович | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T06:48:34Z | - |
dc.date.available | 2018-03-07T06:48:34Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8561 | - |
dc.description | Пічкур М. О. Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти / М. О. Пічкур, І. І. Демченко, В. Т. Сулим // Наука і освіта. - 2017. - № 10. - С. 90-94 | uk |
dc.description.abstract | Авторами аргументовано необхідність проведення емпіричного дослідження фахово-ідентифікаційного виміру стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Визначено показники доцільності вибору інклюзивно-педагогічного фаху, адекватності ототожнення зі взірцем фахівця з інклюзії, самовідданості служінню ідеалам інклюзивної освіти, що стосуються фахово-ідентифікаційного виміру готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. На цій основі розроблено методичний інструментарій (тести, анкети), за яким проведено психолого-педагогічну діагностику. Це уможливило диференціацію стану (ідеального, задовільного, незадовільного) готовності до роботи в умовах інклюзивної освіти студентів-випускників педагогічних спеціальностей освітнього ступеня «бакалавр», що відкриває перспективу для вдосконалення змісту форм і методів професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти з урахуванням реалій упровадження інклюзії в систему освіти України. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК: 378:37.3.011.3-051]:376-056; | - |
dc.subject | фахова ідентифікація, стан готовності, майбутній педагог, інклюзивна освіта, психолого-педагогічна діагностика; | uk |
dc.subject | specialty identification | uk |
dc.subject | skills | - |
dc.subject | future teachers | - |
dc.subject | inclusive education | - |
dc.subject | psycho-pedagogical activities | - |
dc.title | ФАХОВО-ІДЕНТИФІКАЦІЙНИЙ ВИМІР СТАНУ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ ДО РОБОТИ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.title.alternative | SPECIALTY-IDENTIFICATION ASPECT OF ASSESSING FUTURE TEACHERS’ SKILLS OF WORKING IN TERMS OF INCLUSIVE EDUCATION | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Identyficaz_staty.pdf | 566,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.