Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8562
Назва: Педагогічні принципи вокально-хорового навчання майбутніх вчителів музичного мистецтва.
Інші назви: Pedagogical principles of vocal-choral training of future teachers of musical art.
Автори: Козій, Ольга Михайлівна
Ключові слова: вокально-хорове навчання, диригентсько-хорові дисципліни, методичні засади, майбутні вчителі музичного мистецтва, педагогічні принципи.
vocal and choral training, conducting and choral disciplines, methodology, future teachers of musical art, pedagogical principles
Дата публікації: 2016
Видавництво: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Козій О.М. Педагогічні принципи вокально-хорового навчання майбутніх вчителів музичного мистецтва / О.М. Козій // Проблеми підготовки сучасного вчителя: збірник наукових праць праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О.І. (гол. ред.) та ін.]. - Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. - Випуск 14. - 398 с.
Серія/номер: УДК 371.13 ББК 74.580.2;
Короткий огляд (реферат): В статті розглядається проблема вокльно-хорового навчання як основи професійного становлення майбутнього вчителя музичного мистецтва. Проблема вокального навчання аналізується з різних напрямків суспільних наук. Важливе значення надається теоретичному обґрунтуванню педагогічних принципів вокально-хоровового навчання, а саме: опори на національне спрямування, поетапно-ейдетичної організації навчання, інтегративності змісту диригентсько-хорових дисциплін, мистецько-освітньої рефлексії у процесі відтворення художніх образів хорової музики та дається характеристика кожному з принципів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8562
ISSN: 2307-4914
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozii_O.pdf138,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.