Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8564
Назва: Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів
Інші назви: THE ROLE OF MOTIVATION OF FORMING VIVIDLY-INTONATION SKILLS OF STUDENTS OF PEDAGOGICAL COLLEDGES
Автори: Козій, Ольга Михайлівна
Ключові слова: мотивація, інтонація образно-інтонаційні навички, студенти педагогічних коледжів.
motivation, intonation, vividly-intonation skills, students of pedagogical colleges
Дата публікації: 2013
Видавництво: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Козій О.М. Роль мотивації у формуванні образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Побірченко Н.С. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2013. – Випуск 45. – 329 с.
Серія/номер: УДК 371 (06) ББК 74.20я5;
Короткий огляд (реферат): У статті розкривається роль мотивації і свідоме розуміння її значення у формуванні образно-інтонаційних навичок майбутнього вчителя музичного мистецтва процесі вивчення диригентсько- хорових дисциплін.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8564
ISSN: 2307-4922
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozii - O.pdf440,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.