Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8570
Назва: ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ
Автори: Козій, Ольга Михайлівна
Ключові слова: Особистісно орієнтований підхід
студенти педагогічних коледжів
мистецька освіта
шляхи інтеграції
Дата публікації: 19-січ-2013
Видавництво: ПП Жовтий О.О.
Бібліографічний опис: Козій О.М. Особистісно орієнтований підхід до формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів / Мистецтво у контексті освітньої парадигми: вітчизняний та зарубіжний досвід: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м.Умань, 18-19 січня 2013 р.) – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – 192 с.
Серія/номер: УДК 7(07)(063);
Короткий огляд (реферат): Особистісно орієнтований підхід розглядається відносно проблеми формування образно-інтонаційних навичок як цілеспрямований процес особистісно-мотивованої організації студентів на кінцевий результат фахової підготовки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8570
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozii-tezu.pdf285,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.