Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8570
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Козій, Ольга Михайлівна | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-07T17:58:38Z | - |
dc.date.available | 2018-03-07T17:58:38Z | - |
dc.date.issued | 2013-01-19 | - |
dc.identifier.citation | Козій О.М. Особистісно орієнтований підхід до формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів / Мистецтво у контексті освітньої парадигми: вітчизняний та зарубіжний досвід: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м.Умань, 18-19 січня 2013 р.) – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – 192 с. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8570 | - |
dc.description.abstract | Особистісно орієнтований підхід розглядається відносно проблеми формування образно-інтонаційних навичок як цілеспрямований процес особистісно-мотивованої організації студентів на кінцевий результат фахової підготовки | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | ПП Жовтий О.О. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 7(07)(063); | - |
dc.subject | Особистісно орієнтований підхід | uk |
dc.subject | студенти педагогічних коледжів | - |
dc.subject | мистецька освіта | - |
dc.subject | шляхи інтеграції | - |
dc.title | ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kozii-tezu.pdf | 285,32 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.