Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8570
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКозій, Ольга Михайлівна-
dc.date.accessioned2018-03-07T17:58:38Z-
dc.date.available2018-03-07T17:58:38Z-
dc.date.issued2013-01-19-
dc.identifier.citationКозій О.М. Особистісно орієнтований підхід до формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів / Мистецтво у контексті освітньої парадигми: вітчизняний та зарубіжний досвід: матеріали Міжнародної науково-практичної конференції (м.Умань, 18-19 січня 2013 р.) – Умань: ПП Жовтий О.О., 2013. – 192 с.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8570-
dc.description.abstractОсобистісно орієнтований підхід розглядається відносно проблеми формування образно-інтонаційних навичок як цілеспрямований процес особистісно-мотивованої організації студентів на кінцевий результат фахової підготовкиuk
dc.language.isoukuk
dc.publisherПП Жовтий О.О.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 7(07)(063);-
dc.subjectОсобистісно орієнтований підхідuk
dc.subjectстуденти педагогічних коледжів-
dc.subjectмистецька освіта-
dc.subjectшляхи інтеграції-
dc.titleОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД ДО ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kozii-tezu.pdf285,32 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.