Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8574
Назва: ІНТЕГРАЦІЙНО-ТВОРЧИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕКДЖІВ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ
Автори: Козій, Ольга Михайлівна
Ключові слова: інтеграційно-творчий підхід
образно-інтонаційні навички
студенти педагогічних коледжів
теоретичні та методичні аспекти
інтеграція
художній образ
інтонування
Дата публікації: 2013
Видавництво: Умань, Візаві
Бібліографічний опис: Козій О.М. Інтеграційно-творчий підхід формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі диригентсько-хорової підготовки / О.М. Козій // мат. Міжнародного наук.-практ. семінару «Техніка Е. Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін», Умань, 2013 – Ст.46-50
Серія/номер: УДК 78(092)+371.134 ББК 85.31+74.589.85;
Короткий огляд (реферат): в статті йдеться про один із перспективних напрямків у практиці вивчення диригентсько-хорових дисциплін це - інтеграційно-творчий підхід, який спрямований на цілісне і різнобічне розуміння художніх образів, які потрібно передати при прочитанні і виконанні, спонукає до розвитку творчих здібностей, формує художньо-образне мислення, забезпечує синтез різних видів мистецтва.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8574
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kozii uman.pdf353,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.