Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8574
Назва: | ІНТЕГРАЦІЙНО-ТВОРЧИЙ ПІДХІД ФОРМУВАННЯ ОБРАЗНО-ІНТОНАЦІЙНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕКДЖІВ У ПРОЦЕСІ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВОЇ ПІДГОТОВКИ |
Автори: | Козій, Ольга Михайлівна |
Ключові слова: | інтеграційно-творчий підхід образно-інтонаційні навички студенти педагогічних коледжів теоретичні та методичні аспекти інтеграція художній образ інтонування |
Дата публікації: | 2013 |
Видавництво: | Умань, Візаві |
Бібліографічний опис: | Козій О.М. Інтеграційно-творчий підхід формування образно-інтонаційних навичок студентів педагогічних коледжів у процесі диригентсько-хорової підготовки / О.М. Козій // мат. Міжнародного наук.-практ. семінару «Техніка Е. Жак-Далькроза як засіб творчого самовираження особистості майбутнього вчителя мистецьких дисциплін», Умань, 2013 – Ст.46-50 |
Серія/номер: | УДК 78(092)+371.134 ББК 85.31+74.589.85; |
Короткий огляд (реферат): | в статті йдеться про один із перспективних напрямків у практиці вивчення диригентсько-хорових дисциплін це - інтеграційно-творчий підхід, який спрямований на цілісне і різнобічне розуміння художніх образів, які потрібно передати при прочитанні і виконанні, спонукає до розвитку творчих здібностей, формує художньо-образне мислення, забезпечує синтез різних видів мистецтва. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8574 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kozii uman.pdf | 353,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.