Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8579
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Рокосовик, Наталія Василівна | - |
dc.contributor.author | Сулим, Володимир Трохимович | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-12T10:07:45Z | - |
dc.date.available | 2018-03-12T10:07:45Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Демченко І. І. Психолого-педагогічна діагностика інклюзивної компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю / І. І. Демченко, Н. В. Рокосовик, В. Т. Сулим // Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – 2017. №8/СLХI. – С. 141-150. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8579 | - |
dc.description.abstract | У статті розв’язується актуальна проблема психолого-педагогічної діагностики інклюзивної компетентності студентів вищих навчальних закладів. Аналіз наукових джерел дав змогу висунути припущення про те, що сутнісне і структурне розуміння поняття «інклюзивна компетентність педагога» більше стосується категорії готовності до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти, до якої воно належить як окремий складник інтегральної цілісності. Саме через це в одних випадках пропонується більше враховувати критерії та показники, що стосуються функціонального, а в інших – особистісного підходів. За таких умов окремі науковці обмежуються когнітивно-діяльнісною парадигмою освіти або аргументують її поліпрофільний напрям на засадах інтеграції, через що нівелюється специфіка професійної підготовки фахівців різних спеціальностей, у тому числі й учителя початкових класів. Усе це накладає свій відбиток на розроблення надто однобокої, вузької чи надмірно розширеної методики психолого-педагогічної діагностики інклюзивної компетентності майбутніх педагогів. Мета дослідження – розкрити результати психолого-педагогічної діагностики інклюзивної компетентності студентів на прикладі майбутніх учителів початкових класів. Визначено перцептивно-інтелектуальний, інформаційно-когнітивний, змістово-процесуальний критерії та відповідні їм показники інклюзивної компетентності майбутнього вчителя початкових класів. На основі цього розроблено методичний інструментарій, за яким проведено психолого-педагогічну діагностику сформованості цієї професійної якості в студентів. Це уможливило їх чітку кількісну диференціацію за високим, середнім і низьким рівнями інклюзивної компетентності із конкретними характеристиками якісних вимірів, що відкриває перспективи для розроблення відповідних ефективних заходів щодо підвищення якості професійної підготовки майбутнього педагога до роботи в умовах інклюзивної освіти у початковій школі. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:37.3.011.3-051]:376-056 | - |
dc.subject | інклюзивна компетентність | uk |
dc.subject | майбутні вчителі початкових класів | uk |
dc.subject | психолого-педагогічна діагностика | uk |
dc.subject | методичний інструментарій | uk |
dc.subject | критерії | uk |
dc.subject | показники | uk |
dc.subject | рівні | uk |
dc.title | Психолого-педагогічна діагностика інклюзивної компетентності майбутніх фахівців педагогічного профілю | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
demii.pdf | 623,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.