Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8580
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.contributor.author | Сулим, Володимир Трохимович | - |
dc.contributor.author | Пічкур, Микола Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2018-03-12T10:23:58Z | - |
dc.date.available | 2018-03-12T10:23:58Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Демченко І. І. Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти / І. І. Демченко, М.О. Пічкур, В. Т. Сулим // Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. – 2017. №10/СLХI. – С. 90-94. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8580 | - |
dc.description.abstract | Авторами аргументовано необхідність проведення емпіричного дослідження фахово-ідентифікаційного виміру стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. Визначено показники доцільності вибору інклюзивно-педагогічного фаху, адекватності ототожнення зі взірцем фахівця з інклюзії, самовідданості служінню ідеалам інклюзивної освіти, що стосуються фахово-ідентифікаційного виміру готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти. На цій основі розроблено методичний інструментарій (тести, анкети), за яким проведено психолого-педагогічну діагностику. Це уможливило диференціацію стану (ідеального, задовільного, незадовільного) готовності до роботи в умовах інклюзивної освіти студентів-випускників педагогічних спеціальностей освітнього ступеня «бакалавр», що відкриває перспективу для вдосконалення змісту форм і методів професійної підготовки майбутніх фахівців педагогічних спеціальностей закладів вищої освіти з урахуванням реалій упровадження інклюзії в систему освіти України. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК;378:37.3.011.3-051]:376-056 | - |
dc.subject | фахова ідентифікація | uk |
dc.subject | стан готовності | uk |
dc.subject | майбутній педагог | uk |
dc.subject | інклюзивна освіта | uk |
dc.subject | психолого-педагогічна діагностика | uk |
dc.title | Фахово-ідентифікаційний вимір стану готовності майбутніх педагогів до роботи в умовах інклюзивної освіти | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
iidem.pdf | 566,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.