Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8592
Назва: Роль інформаційно-комунікаційного середовища у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів
Автори: Григоренко, Тетяна Володимирівна
Ключові слова: освітнє середовище
професійна підготовка
учитель-філолог
освіта
інформаційно-комунікаційне середовище
середовище
вища школа
освітній процес
студент-філолог
професійне становлення
Дата публікації: 2017
Видавництво: Baltija Publishing
Бібліографічний опис: Григоренко Т. В. Роль інформаційно-комунікаційного середовища у професійній підготовці майбутніх учителів-філологів / Григоренко Т.В. // Modern methods, innovations and operational experience in the field of psychology and pedagogics : international research and practice conference, (Lublin, 20–21 October, 2017) / UMCS ; organizing committee: Arkadiusz Małek, Arkadiusz Bereza, Jan Adamovski [еt al]. – Lublin : Baltija Publishing, 2017. – P. 127–128.
Серія/номер: УДК;378:80-051]:004
Короткий огляд (реферат): Врахування потенційного впливу середовища вищого навчального закладу якісно змінить професійне становлення майбутніх фахівців. Саме тому актуалізуються дослідження процесів взаємодії (та її наслідків) окремої особистості з освітнім середовищем ВНЗ. Входження в освітнє середовище є необхідною умовою становлення і розвитку особистості. Кожна людина одночасно є продуктом та творцем свого середовища, яке дає їй фізичну основу для життя і уможливлює інтелектуальний, моральний, суспільний та духовний розвиток.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8592
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pidhotovka_filolohiv.pdf272,13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.