Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8605
Назва: Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Пижик, Іренеуш
Ключові слова: інклюзивна компетентність
майбутні вчителі початкових класів
майбутній педагог
інклюзивна освіта
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського
Бібліографічний опис: Демченко І. І.Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти / І. І. Демченко, І.Пижик // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. – 2017.  №10/СLХI. – С. 90-94.
Короткий огляд (реферат): Теоритично обгрунтовано концептуальні засади підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти із позицій: системного, аксіологічного, суб'єктного, компетентнісного, контекстного, акмеологічного підходів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8605
ISSN: 2518-7813
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Untitled3 (2).pdf679,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.