Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8605
Назва: | Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти |
Автори: | Демченко, Ірина Іванівна Пижик, Іренеуш |
Ключові слова: | інклюзивна компетентність майбутні вчителі початкових класів майбутній педагог інклюзивна освіта |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Миколаївський національний університет імені В.О.Сухомлинського |
Бібліографічний опис: | Демченко І. І.Концепція підготовки майбутнього вчителя до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти / І. І. Демченко, І.Пижик // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В.О.Сухомлинського. – 2017. №10/СLХI. – С. 90-94. |
Короткий огляд (реферат): | Теоритично обгрунтовано концептуальні засади підготовки майбутнього вчителя початкових класів до професійної діяльності в умовах інклюзивної освіти із позицій: системного, аксіологічного, суб'єктного, компетентнісного, контекстного, акмеологічного підходів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/8605 |
ISSN: | 2518-7813 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Untitled3 (2).pdf | 679,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.